Kilpilahden työmatkaliikenne / Kilpilahti Commuter Transport 

Kilpilahden teollisuusalueen työntekijöillä, palvelutoimittajilla ja urakoitsijoilla on mahdollisuus käyttää kaikkia Kilpilahden työmatkaliikenteen linja-autovuoroja työmatkoilla. Palvelun tuottaa Nurmijärven Linja / Korsisaari.

Toimintaohje työmatkaliikenteen käyttäjille: 

  • Lataa itsellesi Kilpilahden työmatkaliikenteen lippusovellus My Kilpilahti Ticket joko Applen App Storesta tai Googlen Play kaupasta
  • Borealiksen, KPP:n, Nesteen ja Veolian työntekijät saavat maksuttomien lippujen koodin työnantajalta 
  • Palvelutoimittajien ja urakoitsijoiden maksullisten lippujen koodi on KILPILAHTI *)
  • Lunasta aina ennen linja-autoon nousua tarvittava matkalippu ja näytä se kuljettajallea
  • Kaikkien linjojen aikataulut löytyvät täältä
  • Linja-autoissa on paikannuspalvelu, josta näet jokaisen linjan reaaliaikaisen tilanteen, paikannuspalveluun pääset lippusovelluksen kartta-painikkeesta, linjojen numerointi löytyy aikatauluista esim. linja H1 on BussiLive-kartalla numero 901 
  • Työmatkaliikenteen linja-auton tunnistat linjakilvessä näkyvästä linjatunnuksesta esim. P4 Kilpilahti – Porvoon tori
  • Karttalinkeistä löydät linjakohtaiset reittikartat, kaikki reitin varrella olevat pysäkit palvellaan H1-H4, E1-E3, K1 & A1, P1-P3, P7 & P4-P6
  • Mikäli sinulla on jotain palautetta liittyen työmatkaliikenteeseen, lippusovelluksessa on tili-painikkeen alla “Anna palautetta” -painike.

*) 2.1.2025 alkaen maksullisten lippujen hinnat nousevat henkilökuljetusten arvonlisäverokannan nousun myötä (10 % -> 14%) ja samalla siirrytään maksullisten lippujen hinnoittelussa vyöhykemalliin. A-vyöhyke kattaa Kilpilahden lähellä olevat taajamat, kuten Porvoon kaupungin kokonaisuudessaan, Askolan, Monninkylän, Söderkullan sekä Nikkilän. B-vyöhykkeeseen kuuluvat muut lähialueen ulkopuolella olevat alueet. Muutoksella pyritään tasapuolistamaan lähialueilta nousevien matkustajien matkalippujen hintoja. Lisätietoja löytyy lippusovelluksesta.


************************************************************************************

Employees, service providers and contractors at the Kilpilahti industrial area have the opportunity to use all Kilpilahti commuter transport bus services for commuting. The service is provided by Nurmijärven Linja / Korsisaari.

Instructions for commuter transport users:

  • Download the My Kilpilahti Ticket commuter transport ticket application either from Apple’s App Store or Google’s Play Store.
  • Employees of Borealis, KPP, Neste, and Veolia will receive a code for free tickets from their employer.
  • Ticket code for service providers’ and contractors’ paid tickets*) is KILPILAHTI 
  • Always redeem the required ticket before boarding the bus and show it to the driver
  • The timetables for all lines can be found here
  • The buses have a location service that shows the real-time status of each line; you can access the location service from the map button in the ticket application. The numbering of the lines can be found in the timetables, e.g. line H1 is number 901 on the BussiLive map.
  • You can identify the commuter bus by the line number and route information displayed on the route sign, e.g. P4 Kilpilahti – Porvoo Market Square.
  • You can find route maps for each line from the map links; all stops along the route are served; H1-H4, E1-E3, K1 & A1, P1-P3, P7 & P4-P6
  • If you have any feedback regarding commuter transport, there is a ”Give feedback” button under the account button in the ticket application.

*) Starting from January 2nd, 2025, the prices of paid tickets will increase due to the rise in the VAT rate for passenger transport (1.1.25 10% -> 14%), and at the same time, a zone-based pricing model will be introduced for paid tickets. Zone A covers the population centers near Kilpilahti, such as the entire city of Porvoo, Askola, Monninkylä, Söderkulla, and Nikkilä. Zone B includes other areas outside the immediate vicinity. The change aims to equalize ticket prices for passengers boarding from nearby areas. More information can be found in the ticket application.